Privatlivspolitik

Fortrolighedspolitik 

Vi respekterer dit privatliv og er forpligtet til at beskytte det gennem vores overholdelse af denne privatlivspolitik (“Politik”). Denne politik beskriver de typer oplysninger, vi kan indsamle fra dig, eller som du kan give (“Personlige oplysninger”) på frazer.dk-webstedet (“hjemmesiden”), “Frazer”-mobilapplikationen (“Mobilapplikationen”) og enhver af deres relaterede produkter og tjenester (samlet kaldet “tjenester”) og vores praksis for indsamling, brug, vedligeholdelse, beskyttelse og videregivelse af disse personlige oplysninger. Den beskriver også de valg, der er tilgængelige for dig vedrørende vores brug af dine personlige oplysninger, og hvordan du kan få adgang til og opdatere dem. 

 

Denne politik er en juridisk bindende aftale mellem dig (“Bruger”, “dig” eller “din”) og Frazer Danmark ApS (der handler som “Frazer DK”, “vi”, “os” eller “vores”). Hvis du indgår denne aftale på vegne af en virksomhed eller anden juridisk enhed, erklærer du, at du har bemyndigelse til at binde en sådan enhed til denne aftale, i hvilket tilfælde udtrykkene “Bruger”, “dig” eller “din” henviser til til en sådan enhed. Hvis du ikke har en sådan autoritet, eller hvis du ikke er enig i vilkårene i denne aftale, må du ikke acceptere denne aftale og må ikke få adgang til og bruge tjenesterne. Ved at tilgå og bruge tjenesterne anerkender du, at du har læst, forstået og accepterer at være bundet af vilkårene i denne politik. Denne politik gælder ikke for praksis i virksomheder, som vi ikke ejer eller kontrollerer, eller for enkeltpersoner, som vi ikke beskæftiger eller administrerer. 

 

Automatisk indsamling af information 

Når du åbner webstedet eller bruger mobilapplikationen, registrerer vores servere automatisk information, som din browser eller enhed sender. Disse data kan omfatte oplysninger såsom din enheds IP-adresse og placering, browser og enhedsnavn og version, operativsystemtype og version, sprogpræferencer, den webside, du besøgte, før du kom til Tjenesterne, sider af Tjenesterne, som du besøger, den tid brugt på disse sider, de oplysninger, du søger efter på Tjenesterne, adgangstider og -datoer og anden statistik. 

 

Oplysninger, der indsamles automatisk, bruges kun til at identificere potentielle tilfælde af misbrug og etablere statistiske oplysninger om brugen og trafikken af ​​Tjenesterne. Denne statistiske information er ikke på anden måde aggregeret på en sådan måde, at de identificerer en bestemt bruger af systemet. 

 

Indsamling af personlige oplysninger 

Du kan få adgang til og bruge Tjenesterne uden at fortælle os, hvem du er, eller at afsløre nogen information, hvorved nogen kunne identificere dig som en specifik, identificerbar person. Hvis du imidlertid ønsker at bruge nogle af de funktioner, der tilbydes på Tjenesterne, kan du blive bedt om at give visse personlige oplysninger (f.eks. dit navn og din e-mail-adresse). 

 

Vi modtager og gemmer enhver information, du bevidst giver os, når du opretter en konto, udgiver indhold, foretager et køb eller udfylder formularer på Tjenesterne. Når det er nødvendigt, kan disse oplysninger omfatte følgende: 

 

– Kontooplysninger (såsom brugernavn, unikt bruger-id, adgangskode osv.) 

– Kontaktoplysninger (såsom e-mailadresse, telefonnummer osv.) 

– Grundlæggende personlige oplysninger (såsom navn, bopælsland osv.) 

– Betalingsoplysninger (såsom kreditkortoplysninger, bankoplysninger osv.) 

– Geolokaliseringsdata for din enhed (såsom breddegrad og længdegrad) 

 

Nogle af de oplysninger, vi indsamler, er direkte fra dig via Tjenesterne. Vi kan dog også indsamle personlige oplysninger om dig fra andre kilder såsom sociale medieplatforme og vores fælles partnere. Personlige oplysninger, vi indsamler fra andre kilder, kan omfatte demografiske oplysninger, såsom alder og køn, enhedsoplysninger, såsom IP-adresser, placering, såsom by og stat, og online adfærdsdata, såsom oplysninger om din brug af sociale medier-websteder, sidevisningsoplysninger og søgeresultater og links. 

 

Du kan vælge ikke at give os dine personlige oplysninger, men så kan du muligvis ikke drage fordel af nogle af funktionerne på Tjenesterne. Brugere, der er i tvivl om, hvilke oplysninger der er obligatoriske, er velkomne til at kontakte os. 

 

Børns privatliv 

Vi anerkender behovet for at yde yderligere beskyttelse af privatlivets fred med hensyn til personlige oplysninger, vi kan indsamle fra børn under 13 år, og vi tager mange særlige forholdsregler for at beskytte deres privatliv. Vi kan kræve, at et barn afslører nogle personlige oplysninger for at bruge tjenesterne. Vi kræver dog ikke, at et barn afslører flere oplysninger, end det med rimelighed er nødvendigt for at bruge tjenesterne, og personlige oplysninger vil ikke blive brugt eller videregivet til andre formål end dem, de blev indsamlet til. Alle de oplysninger, der er oprettet eller indsendt af et barn, er som standard sat til private, hvilket betyder, at kun den bruger, der har indsendt dem, kan se dem. Forældre og juridiske værger kan gennemgå deres barns personlige oplysninger, slette dem og nægte at tillade yderligere indsamling eller brug af sådanne oplysninger. Forældre og værger har også en nem metode til at give samtykke. 

 

Vi opfordrer forældre og juridiske værger til at overvåge deres børns internetbrug og hjælpe med at håndhæve denne politik ved at instruere deres børn i aldrig at give personlige oplysninger gennem tjenesterne uden deres tilladelse. Vi beder også alle forældre og værger, der fører tilsyn med pasningen af ​​børn, tager de nødvendige forholdsregler for at sikre, at deres børn bliver instrueret i aldrig at udlevere personlige oplysninger, når de er online uden deres tilladelse. Vi mener, at forældre og juridiske værger bør involveres i deres børns onlineaktiviteter og foreslår, at forældre gør deres bedste for at give deres børn et sikkert og venligt onlinemiljø. 

 

Brug og behandling af indsamlede oplysninger 

Vi fungerer som dataansvarlig og databehandler i henhold til GDPR, når vi håndterer personoplysninger, medmindre vi har indgået en databehandleraftale med dig, i hvilket tilfælde du ville være dataansvarlig, og vi ville være databehandler. 

 

 Vores rolle kan også variere afhængigt af den specifikke situation, der involverer personlige oplysninger. Vi handler i egenskab af en dataansvarlig, når vi beder dig om at indsende dine personlige oplysninger, som er nødvendige for at sikre din adgang til og brug af tjenesterne. I sådanne tilfælde er vi en dataansvarlig, fordi vi bestemmer formålene og midlerne til behandlingen af ​​personoplysninger, og vi overholder dataansvarliges forpligtelser i henhold til GDPR. 

 

Vi handler i egenskab af databehandler i situationer, hvor du indsender personlige oplysninger gennem tjenesterne. Vi ejer, kontrollerer eller træffer ikke beslutninger om de indsendte personlige oplysninger, og sådanne personlige oplysninger behandles kun i overensstemmelse med dine instruktioner. I sådanne tilfælde fungerer den bruger, der afgiver personlige oplysninger, som dataansvarlig i henhold til GDPR. 

 

For at gøre Tjenesterne tilgængelige for dig eller for at opfylde en juridisk forpligtelse, skal vi muligvis indsamle og bruge visse personlige oplysninger. Hvis du ikke giver de oplysninger, som vi anmoder om, er vi muligvis ikke i stand til at give dig de ønskede produkter eller tjenester. Enhver af de oplysninger, vi indsamler fra dig, kan bruges til følgende formål: 

 

– Opret og administrer brugerkonti 

– Forbedre produkter og tjenester 

– Send administrative oplysninger 

– Sende marketing- og salgsfremmende kommunikation 

– Send produkt- og serviceopdateringer 

– Besvare henvendelser og tilbyde support 

– Anmod om brugerfeedback 

– Forbedre brugeroplevelsen 

– Levere målrettet annoncering 

– Administrere præmielodtrækninger og konkurrencer 

– Håndhæve vilkår og betingelser og politikker 

– Beskyt mod misbrug og ondsindede brugere 

– Reagere på juridiske anmodninger og forhindre skade 

– Køre og drive tjenesterne 

 

Behandling af dine personlige oplysninger afhænger af, hvordan du interagerer med tjenesterne, hvor du befinder dig i verden, og hvis et af følgende gælder: (i) du har givet dit samtykke til et eller flere specifikke formål; dette gælder dog ikke, når behandlingen af ​​personlige oplysninger er underlagt europæisk databeskyttelseslovgivning; (ii) tilvejebringelse af information er nødvendig for udførelsen af ​​en aftale med dig og/eller for eventuelle prækontraktuelle forpligtelser heraf; (iii) behandlingen er nødvendig for at overholde en juridisk forpligtelse, som du er underlagt; (iv) behandling er relateret til en opgave, der udføres i offentlighedens interesse eller i udøvelsen af ​​officiel myndighed, der er tillagt os; (v) behandlingen er nødvendig af hensyn til de legitime interesser, der forfølges af os eller af en tredjepart. Vi kan også kombinere eller samle nogle af dine personlige oplysninger for bedre at kunne betjene dig og for at forbedre og opdatere vores tjenester. 

 

Vi er afhængige af følgende juridiske grundlag som defineret i GDPR, som vi indsamler og behandler dine personlige oplysninger på: 

 

– Brugerens samtykke 

– Udførelse af en kontrakt 

– Overholdelse af loven og juridiske forpligtelser 

– Beskyttelse af nogens liv 

– Vores egne legitime interesser 

– Forskning eller statistik til gavn for offentligheden 

– Personlige oplysninger er allerede offentligt tilgængelige 

 

Bemærk, at vi i henhold til nogle lovgivninger kan få lov til at behandle oplysninger, indtil du gør indsigelse mod en sådan behandling ved at fravælge, uden at skulle stole på samtykke eller noget andet af ovenstående juridiske grundlag. Under alle omstændigheder vil vi med glæde afklare det konkrete retsgrundlag, der gælder for behandlingen, og i særdeleshed om leveringen af ​​Personoplysninger er et lov- eller kontraktkrav, eller et krav, der er nødvendigt for at indgå en kontrakt. 

 

Betalingsbehandling 

I tilfælde af tjenester, der kræver betaling, skal du muligvis angive dine kreditkortoplysninger eller andre betalingskontooplysninger, som udelukkende vil blive brugt til at behandle betalinger. Vi bruger tredjeparts betalingsbehandlere (“betalingsbehandlere”) til at hjælpe os med at behandle dine betalingsoplysninger sikkert. 

Betalingsprocessorer overholder de nyeste sikkerhedsstandarder, som administreres af PCI Security Standards Council, som er en fælles indsats af mærker som Visa, MasterCard, American Express og Discover. Følsom og privat dataudveksling sker over en SSL-sikret kommunikationskanal og er krypteret og beskyttet med digitale signaturer, og tjenesterne er også i overensstemmelse med strenge sårbarhedsstandarder for at skabe et så sikkert miljø som muligt for brugerne. Vi deler kun betalingsdata med betalingsbehandlerne i det omfang, det er nødvendigt for at behandle dine betalinger, refundere sådanne betalinger og behandle klager og forespørgsler i forbindelse med sådanne betalinger og tilbagebetalinger. 

 

Bemærk venligst, at betalingsbehandlerne kan indsamle nogle personlige oplysninger fra dig, som giver dem mulighed for at behandle dine betalinger (f.eks. din e-mailadresse, adresse, kreditkortoplysninger og bankkontonummer) og håndtere alle trin i betalingsprocessen gennem deres systemer, herunder dataindsamling og databehandling. Hvor det er nødvendigt for at behandle fremtidige eller tilbagevendende betalinger og med forbehold for dit forudgående samtykke, vil dine finansielle oplysninger blive opbevaret i krypteret form på sikre servere hos vores betalingsbehandlere. Betalingsbehandlernes brug af dine personlige oplysninger er styret af deres respektive privatlivspolitikker, som muligvis eller måske ikke indeholder beskyttelse af privatlivets fred så beskyttende som denne politik. Vi foreslår, at du gennemgår deres respektive privatlivspolitikker. 

 

Håndtering af information 

Du er i stand til at slette visse personlige oplysninger, vi har om dig. De personlige oplysninger, du kan slette, kan ændre sig, efterhånden som tjenesterne ændres. Når du sletter personlige oplysninger, kan vi dog opbevare en kopi af de ikke-reviderede personlige oplysninger i vores optegnelser i den varighed, der er nødvendig for at overholde vores forpligtelser over for vores tilknyttede selskaber og partnere, og til de formål, der er beskrevet nedenfor. Hvis du gerne vil slette dine personlige oplysninger eller permanent slette din konto, kan du gøre det på indstillingssiden for din konto på Tjenesterne. 

 

 

Videregivelse af oplysninger 

Afhængigt af de anmodede tjenester eller som nødvendigt for at gennemføre enhver transaktion eller levere en hvilken som helst tjeneste, du har anmodet om, kan vi dele dine oplysninger med vores betroede datterselskaber og joint venture-partnere, tilknyttede selskaber, kontrakterede virksomheder og tjenesteudbydere (samlet kaldet “tjenesteudbydere”). vi er afhængige af at hjælpe med driften af ​​de tjenester, der er tilgængelige for dig, og hvis privatlivspolitikker er i overensstemmelse med vores, eller som accepterer at overholde vores politikker med hensyn til personlige oplysninger. Vi vil ikke dele nogen personlig identificerbar information med tredjeparter og vil ikke dele nogen information med ikke-tilknyttede tredjeparter. 

 

Tjenesteudbydere er ikke autoriseret til at bruge eller videregive dine oplysninger, undtagen hvis det er nødvendigt for at udføre tjenester på vores vegne eller overholde lovkrav. Tjenesteudbydere får kun de oplysninger, de har brug for for at udføre deres udpegede funktioner, og vi giver dem ikke tilladelse til at bruge eller videregive nogen af ​​de angivne oplysninger til deres egne markedsførings- eller andre formål. Vi deler og videregiver kun dine oplysninger med følgende kategorier af tjenesteudbydere: 

 

– Annoncenetværk 

– Affiliate programmer 

– Dataanalysetjenester 

– Datalagringstjenester 

– Betalingsbehandlere 

– Salg og marketing ydelser 

– Sociale netværk 

– Brugergodkendelsestjenester 

– Udbydere af webstedshostingtjenester 

 

Vi kan også afsløre alle personlige oplysninger, vi indsamler, bruger eller modtager, hvis det er påkrævet eller tilladt ved lov, såsom for at overholde en stævning eller lignende juridisk proces, og når vi i god tro mener, at videregivelse er nødvendig for at beskytte vores rettigheder, skal du beskytte din sikkerhed eller andres sikkerhed, efterforske svindel eller svare på en anmodning fra regeringen. 

 

Opbevaring af information 

Vi vil opbevare og bruge dine personlige oplysninger i den periode, der er nødvendig for at overholde vores juridiske forpligtelser, så længe din brugerkonto forbliver aktiv, for at håndhæve vores aftaler, løse tvister, og medmindre en længere opbevaringsperiode er påkrævet eller tilladt ved lov. 

 

Vi kan bruge alle aggregerede data, der stammer fra eller inkorporerer dine personlige oplysninger, efter du har opdateret eller slettet dem, men ikke på en måde, der kan identificere dig personligt. Når opbevaringsperioden udløber, slettes personlige oplysninger. Derfor kan retten til adgang, retten til sletning, retten til berigtigelse og retten til dataportabilitet ikke håndhæves efter udløbet af opbevaringsperioden. 

 

Overførsel af information 

Afhængigt af din placering kan dataoverførsler involvere overførsel og lagring af dine oplysninger i et andet land end dit eget. Dette vil dog ikke omfatte lande uden for Den Europæiske Union og Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde. Hvis en sådan overførsel finder sted, kan du finde ud af mere ved at tjekke de relevante afsnit i denne politik eller forespørge os ved at bruge oplysningerne i kontaktsektionen. 

 

Databeskyttelsesrettigheder i henhold til GDPR 

Hvis du er bosiddende i Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (“EØS”), har du visse databeskyttelsesrettigheder, og vi tilstræber at tage rimelige skridt for at give dig mulighed for at rette, ændre, slette eller begrænse brugen af ​​dine personlige oplysninger. Hvis du ønsker at blive informeret om, hvilke personlige oplysninger vi har om dig, og hvis du ønsker, at de skal fjernes fra vores systemer, bedes du kontakte os. Under visse omstændigheder har du følgende databeskyttelsesrettigheder: 

 

(i) Du har ret til at trække samtykke tilbage, hvor du tidligere har givet dit samtykke til behandlingen af ​​dine personlige oplysninger. I det omfang det juridiske grundlag for vores behandling af dine personoplysninger er samtykke, har du til enhver tid ret til at trække dette samtykke tilbage. Fortrydelse vil ikke påvirke lovligheden af ​​behandlingen før tilbagetrækningen. 

 

(ii) Du har ret til at få at vide, om dine personlige oplysninger behandles af os, få afsløring vedrørende visse aspekter af behandlingen og få en kopi af dine personlige oplysninger, der er under behandling. 

 

(iii) Du har ret til at verificere nøjagtigheden af ​​dine oplysninger og bede om at blive opdateret eller rettet. Du har også ret til at anmode os om at udfylde de personlige oplysninger, du mener er ufuldstændige. 

 

(iv) Du har ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af ​​dine oplysninger, hvis behandlingen udføres på et andet juridisk grundlag end samtykke. Hvor personoplysninger behandles for offentlighedens interesse, i udøvelsen af ​​en officiel myndighed, der er tildelt os, eller med henblik på de legitime interesser, vi forfølger, kan du gøre indsigelse mod en sådan behandling ved at give en begrundelse relateret til din særlige situation. indsigelsen. Du skal dog vide, at hvis dine personlige oplysninger behandles til direkte markedsføringsformål, kan du til enhver tid gøre indsigelse mod denne behandling uden at give nogen begrundelse. For at finde ud af, om vi behandler personlige oplysninger til direkte markedsføringsformål, kan du henvise til de relevante afsnit i denne politik. 

 

(v) Du har ret til under visse omstændigheder at begrænse behandlingen af ​​dine personlige oplysninger. Disse omstændigheder omfatter: nøjagtigheden af ​​dine personlige oplysninger bestrides af dig, og vi skal verificere deres nøjagtighed; behandlingen er ulovlig, men du modsætter dig sletning af dine personlige oplysninger og anmoder i stedet om begrænsning af brugen af ​​dem; vi har ikke længere brug for dine personlige oplysninger til behandlingsformål, men du kræver dem for at etablere, udøve eller forsvare dine juridiske krav; du har gjort indsigelse mod behandlingen i afventning af verifikation af, om vores legitime grunde tilsidesætter dine legitime grunde. Hvor behandlingen er blevet begrænset, vil sådanne personlige oplysninger blive markeret i overensstemmelse hermed og, med undtagelse af opbevaring, vil de kun blive behandlet med dit samtykke eller med henblik på etablering, udøvelse eller forsvar af juridiske krav, til beskyttelse af en anden naturligs rettigheder, eller juridisk person eller af hensyn til vigtig offentlig interesse. 

 

(vi) Du har ret til, under visse omstændigheder, at få slettet dine personlige oplysninger fra os. Disse omstændigheder omfatter: Personoplysningerne er ikke længere nødvendige i forhold til de formål, hvortil de blev indsamlet eller på anden måde behandlet; du trækker samtykket til samtykkebaseret behandling tilbage; du gør indsigelse mod behandlingen i henhold til visse regler i gældende databeskyttelseslovgivning; behandlingen er til direkte markedsføringsformål; og personoplysningerne er blevet behandlet ulovligt. Der er dog undtagelser fra retten til sletning, såsom hvor behandling er nødvendig: for at udøve retten til ytrings- og informationsfrihed; for overholdelse af en juridisk forpligtelse; eller til etablering, udøvelse eller forsvar af retskrav. 

 

(vii) Du har ret til at modtage dine personlige oplysninger, som du har givet os i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format og, hvis det er teknisk muligt at få dem overført til en anden controller uden nogen hindring fra os, forudsat at en sådan videregivelse ikke skader andres rettigheder og friheder. 

 

(viii) Du har ret til at klage til en databeskyttelsesmyndighed over vores indsamling og brug af dine personlige oplysninger. Hvis du ikke er tilfreds med resultatet af din klage direkte til os, har du ret til at indgive en klage til din lokale databeskyttelsesmyndighed. For mere information, kontakt venligst din lokale databeskyttelsesmyndighed i EØS. Denne bestemmelse er gældende, forudsat at dine personlige oplysninger behandles ved hjælp af automatiserede midler, og at behandlingen er baseret på dit samtykke, på en kontrakt, som du er en del af, eller på prækontraktuelle forpligtelser heraf. 

 

Sådan udøver du dine rettigheder 

Enhver anmodning om at udøve dine rettigheder kan rettes til os via kontaktoplysningerne i dette dokument. Bemærk venligst, at vi kan bede dig om at bekræfte din identitet, før du reagerer på sådanne anmodninger. Din anmodning skal indeholde tilstrækkelige oplysninger, som gør det muligt for os at bekræfte, at du er den person, du hævder at være, eller at du er den autoriserede repræsentant for en sådan person. Hvis vi modtager din anmodning fra en autoriseret repræsentant, kan vi anmode om bevis for, at du har givet en sådan autoriseret repræsentant fuldmagt, eller at den bemyndigede repræsentant på anden måde har gyldig skriftlig bemyndigelse til at indsende anmodninger på dine vegne. 

 

Du skal inkludere tilstrækkelige detaljer til, at vi kan forstå anmodningen korrekt og besvare den. Vi kan ikke svare på din anmodning eller give dig personlige oplysninger, medmindre vi først bekræfter din identitet eller autoritet til at fremsætte en sådan anmodning og bekræfter, at de personlige oplysninger vedrører dig. 

 

Cookies 

Vores tjenester bruger “cookies” til at hjælpe med at personliggøre din onlineoplevelse. En cookie er en tekstfil, der placeres på din harddisk af en websideserver. Cookies kan ikke bruges til at køre programmer eller levere virus til din computer. Cookies er unikt tildelt dig og kan kun læses af en webserver på det domæne, der har udstedt cookien til dig. Hvis du vælger at afvise cookies, kan du muligvis ikke fuldt ud opleve funktionerne i tjenesterne. 

 

Vi kan bruge cookies til at indsamle, gemme og spore oplysninger til sikkerhed og personalisering, til at drive tjenesterne og til statistiske formål. Bemærk venligst, at du har mulighed for at acceptere eller afvise cookies. De fleste webbrowsere accepterer automatisk cookies som standard, men du kan ændre dine browserindstillinger for at afvise cookies, hvis du foretrækker det. 

 

 

 

Dataanalyse 

Vores tjenester kan bruge tredjepartsanalyseværktøjer, der bruger cookies, web-beacons eller andre lignende teknologier til informationsindsamling til at indsamle standard internetaktivitet og -brugsoplysninger. De indsamlede oplysninger bruges til at udarbejde statistiske rapporter om brugeraktivitet såsom hvor ofte brugere besøger vores tjenester, hvilke sider de besøger og hvor længe osv. Vi bruger oplysningerne fra disse analyseværktøjer til at overvåge ydeevnen og forbedre vores tjenester. Vi bruger ikke tredjepartsanalyseværktøjer til at spore eller indsamle nogen personlig identificerbar information om vores brugere, og vi vil ikke forbinde nogen information indsamlet fra de statistiske rapporter med nogen individuel bruger. 

 

Spor ikke signaler 

Nogle browsere inkorporerer en Do Not Track-funktion, der signalerer til websteder, du besøger, at du ikke ønsker at have din onlineaktivitet sporet. Sporing er ikke det samme som at bruge eller indsamle oplysninger i forbindelse med en hjemmeside. Til disse formål refererer sporing til indsamling af personligt identificerbare oplysninger fra forbrugere, der bruger eller besøger et websted eller en onlinetjeneste, når de bevæger sig på tværs af forskellige websteder over tid. Tjenesterne sporer ikke sine besøgende over tid og på tværs af tredjepartswebsteder. Nogle tredjepartswebsteder kan dog holde styr på dine browsingaktiviteter, når de viser dig indhold, hvilket sætter dem i stand til at skræddersy, hvad de præsenterer for dig. Besøg internetcookies.com for at få en beskrivelse af ”Do Not Track-protokoller” til browsere og mobile enheder eller for at lære mere om de tilgængelige valgmuligheder. 

 

Annoncer 

Vi kan vise online annoncer, og vi kan dele aggregerede og ikke-identificerende oplysninger om vores kunder, som vi eller vores annoncører indsamler gennem din brug af Tjenesterne. Vi deler ikke personligt identificerbare oplysninger om individuelle kunder med annoncører. I nogle tilfælde kan vi bruge disse aggregerede og ikke-identificerende oplysninger til at levere skræddersyede annoncer til den tilsigtede målgruppe. 

 

Vi kan også tillade visse tredjepartsvirksomheder at hjælpe os med at skræddersy annoncer, som vi mener kan være af interesse for brugere, og at indsamle og bruge andre data om brugeraktiviteter på tjenesterne. Disse virksomheder kan levere annoncer, der kan placere cookies og på anden måde spore brugeradfærd. 

 

Funktioner på sociale medier 

Vores tjenester kan omfatte sociale mediefunktioner, såsom Facebook- og Twitter-knapperne, Share This-knapper osv. (samlet kaldet “Sociale mediefunktioner”). Disse sociale mediefunktioner kan indsamle din IP-adresse, hvilken side du besøger på vores tjenester, og kan sætte en cookie for at aktivere sociale mediefunktioner til at fungere korrekt. Sociale mediefunktioner hostes enten af ​​deres respektive udbydere eller direkte på vores tjenester. Dine interaktioner med disse sociale mediefunktioner er styret af deres respektive udbyderes privatlivspolitik. 

 

E-mail markedsføring 

Vi tilbyder elektroniske nyhedsbreve, som du til enhver tid kan tilmelde dig frivilligt. Vi er forpligtet til at holde din e-mail-adresse fortrolig og vil ikke videregive din e-mailadresse til nogen tredjepart, undtagen som tilladt i afsnittet om brug og behandling af oplysninger eller med det formål at bruge en tredjepartsudbyder til at sende sådanne e-mails. Vi opbevarer de oplysninger, der sendes via e-mail, i overensstemmelse med gældende love og regler. 

 

I overensstemmelse med CAN-SPAM-loven vil alle e-mails, der sendes fra os, tydeligt angive, hvem e-mailen er fra og give klare oplysninger om, hvordan man kontakter afsenderen. Du kan vælge at stoppe med at modtage vores nyhedsbrev eller marketing-e-mails ved at følge afmeldingsinstruktionerne i disse e-mails eller ved at kontakte os. Du vil dog fortsat modtage vigtige transaktions-e-mails. 

 

Push-meddelelser 

Vi tilbyder push-beskeder, som du også frivilligt kan abonnere på når som helst. For at sikre, at push-meddelelser når frem til de korrekte enheder, er vi afhængige af et enhedstoken, der er unikt for din enhed, som er udstedt af din enheds operativsystem. Selvom det er muligt at få adgang til en liste over enhedstokens, vil de ikke afsløre din identitet, dit unikke enheds-id eller dine kontaktoplysninger til os. Vi opbevarer de oplysninger, der sendes via e-mail, i overensstemmelse med gældende love og regler. Hvis du på noget tidspunkt ønsker at stoppe med at modtage push-beskeder, skal du blot justere dine enhedsindstillinger i overensstemmelse hermed. 

 

Links til andre ressourcer 

Tjenesterne indeholder links til andre ressourcer, som ikke ejes eller kontrolleres af os. Vær opmærksom på, at vi ikke er ansvarlige for sådanne andre ressourcers eller tredjeparters privatlivspraksis. Vi opfordrer dig til at være opmærksom, når du forlader Tjenesterne, og at læse fortrolighedserklæringerne for hver enkelt ressource, der kan indsamle personlige oplysninger. 

 

Betalingsbetingelser (klub og foreninger) 

Vedrørende “Klub” betaling i ansøgning. “Klubben” kan til enhver tid ændre den valgte pakke i begyndelsen af ​​den 6 måneders bindingsperiode. “Klubben” vil ikke få refunderet forskellen, hvis de ændrer deres pakke til en, der koster mindre end det, de valgte først. De vil heller ikke blive opkrævet ekstra for at vælge en pakke, der koster mindre. Koster den pakke, “Klubben” vælger, mere end den, “Klubben” valgte i begyndelsen, vil “Klubben” blive opkrævet for forskellen. Sletter “Klubben” sin konto inden udløbet af bindingsperioden, vil “Klubben” heller ikke blive refunderet for den resterende tid. Det er nødvendigt, at “Klubben” tilmelder sig “Stripe” via appen for at låse op for funktionerne i appen. uden at tilmelde sig “Stripe” vil “Klubben” ikke være i stand til at vælge en pakke og fremvise deres klub for brugerne. Det vil heller ikke være muligt for brugerne at abonnere eller kommunikere med “Klubben”. 

 

Informationssikkerhed 

Vi sikrer oplysninger, du afgiver på computerservere i et kontrolleret, sikkert miljø, beskyttet mod uautoriseret adgang, brug eller videregivelse. Vi opretholder rimelige administrative, tekniske og fysiske sikkerhedsforanstaltninger i et forsøg på at beskytte mod uautoriseret adgang, brug, ændring og videregivelse af personlige oplysninger i vores kontrol og varetægt. Der kan dog ikke garanteres dataoverførsel over internettet eller trådløst netværk. 

 

Derfor, mens vi stræber efter at beskytte dine personlige oplysninger, anerkender du, at (i) der er sikkerheds- og privatlivsbegrænsninger på internettet, som er uden for vores kontrol; (ii) sikkerheden, integriteten og privatlivets fred for enhver information og data, der udveksles mellem dig og Tjenesterne, kan ikke garanteres; og (iii) enhver sådan information og data kan blive set eller manipuleret i transit af en tredjepart, trods bedste indsats. 

 

Da sikkerheden af ​​personlige oplysninger til dels afhænger af sikkerheden af ​​den enhed, du bruger til at kommunikere med os, og den sikkerhed, du bruger til at beskytte dine legitimationsoplysninger, bedes du træffe passende foranstaltninger for at beskytte disse oplysninger. 

 

Databrud 

I tilfælde af at vi bliver opmærksomme på, at sikkerheden af ​​tjenesterne er blevet kompromitteret, eller brugernes personlige oplysninger er blevet videregivet til ikke-relaterede tredjeparter som følge af ekstern aktivitet, herunder, men ikke begrænset til, sikkerhedsangreb eller svindel, forbeholder vi os retten at træffe rimeligt passende foranstaltninger, herunder, men ikke begrænset til, undersøgelse og rapportering samt underretning til og samarbejde med retshåndhævende myndigheder. I tilfælde af et databrud vil vi gøre en rimelig indsats for at underrette berørte personer, hvis vi mener, at der er en rimelig risiko for skade på brugeren som følge af bruddet, eller hvis varsel på anden måde er påkrævet ved lov. Når vi gør det, sender vi en meddelelse på Tjenesterne. 

 

Ændringer og tillæg 

Vi forbeholder os retten til at ændre denne politik eller dens vilkår relateret til tjenesterne til enhver tid efter vores skøn. Når vi gør det, sender vi en meddelelse i Tjenesterne. Vi kan også give dig besked på andre måder efter vores skøn, såsom gennem de kontaktoplysninger, du har angivet. 

 

En opdateret version af denne politik træder i kraft umiddelbart efter offentliggørelsen af ​​den reviderede politik, medmindre andet er angivet. Din fortsatte brug af Tjenesterne efter ikrafttrædelsesdatoen for den reviderede politik (eller en sådan anden handling specificeret på det tidspunkt) vil udgøre dit samtykke til disse ændringer. Vi vil dog ikke, uden dit samtykke, bruge dine personlige oplysninger på en måde, der er væsentligt anderledes end det, der blev angivet på det tidspunkt, hvor dine personlige oplysninger blev indsamlet. 

 

Accept af denne politik 

Du anerkender, at du har læst denne politik og accepterer alle dens vilkår og betingelser. Ved at tilgå og bruge tjenesterne og indsende dine oplysninger accepterer du at være bundet af denne politik. Hvis du ikke accepterer at overholde vilkårene i denne politik, er du ikke autoriseret til at få adgang til eller bruge tjenesterne. 

 

Kontakt os 

Hvis du har spørgsmål vedrørende de oplysninger, vi måtte have om dig, eller hvis du ønsker at udøve dine rettigheder, kan du bruge følgende anmodningsformular for registrerede til at indsende din anmodning: 

 

Indsend en anmodning om dataadgang 

Hvis du har andre spørgsmål, bekymringer eller klager vedrørende denne politik, opfordrer vi dig til at kontakte os ved at bruge nedenstående oplysninger:  

https://www.frazer.dk/kontakt 

kontakt@frazer.dk  

Vi vil forsøge at løse klager og tvister og gøre enhver rimelig indsats for at honorere dit ønske om at udøve dine rettigheder så hurtigt som muligt og under alle omstændigheder inden for de tidsskalaer, der er fastsat af gældende databeskyttelseslovgivning. 

Dette dokument blev sidst opdateret den 17. januar 2023